Utfordringer
Incident Report for iBooking AS
Resolved
Vi ser nå at samtlige systemer går slik de skal. Vi vil gjennomfør noe etterarbeid i natt, men dette skal ikke påvirke systemet nevneverdig. Tusen takk for tålmodigheten, og beklager ulempene nedetiden har skapt.
Posted Sep 05, 2023 - 16:37 CEST
Monitoring
Da flyter trafikken nok en gang. Vi kommer til å fortsette å følge med, og få alle våre støttesystemer opp å gå slik de skal.
Posted Sep 05, 2023 - 13:26 CEST
Update
Systemet er pr. nå noe ustabilt, men vi jobber hardt for å få flyten til å gå som normalt igjen.
Posted Sep 05, 2023 - 12:48 CEST
Update
Da ser det ut som vi er på vei opp igjen, men vi vil overvåke systemet nøye
Posted Sep 05, 2023 - 12:32 CEST
Update
Vi begynner å nærme oss en løsning nå. Vi har fått noen systemer oppe igjen
Posted Sep 05, 2023 - 09:58 CEST
Update
Vi jobber fortløpende med saken sammen med vår leverandør. Vi har fått ut en fiks slik at mobil adgang skal fungere som normalt
Posted Sep 05, 2023 - 09:31 CEST
Identified
Vi har funnet problemet og er i samtaler med vår leverandør for å få løst problemet
Posted Sep 05, 2023 - 08:51 CEST
Investigating
Vi opplever problemer med noen deler av systemet. Vi er på saken
Posted Sep 05, 2023 - 08:43 CEST
This incident affected: Mobil adgang, Skaplåser, Nettbooking, Nettinnmelding, Betaling, Resepsjonsterminaler, Avtalegiro-signering, Apper, API, Adminside, Utsending av SMS, Utsending av e-post, and Rapporter.